Znáte poštomaty?

Poštomat InPost je výjimečný způsob dopravy a platby za přepravu. Při vytváření objednávky v kroku doprava a platba zvolte přepravu: "Poštomat InPost" a z mapy nebo ze seznamu si vyberte ten Poštomat (terminál), který Vám vyhovuje.

Jakmile bude baliček vložen do Poštomatu, obdržíte sms a email s heslem a QR kódem na základě kterého si můžete zásilku vyzvednout. Heslo nebo QR kód v kombinaci s Vaším mobilním číslem použijete při vyzvednutí jako identifikátor a schránka se otevře. U balíčku na dobírku budete před otevřením boxu požádán o zaplacení platební kartou. Balíček je v Poštomatu uložen po dobu 3 dnů mimo víkendů a svátků. Před ukončením úložní lhůty budete na ní upozorněn sms a emailem. Pokud vyzvednutí promeškáte, máte ještě 4 pracovní dny možnost si zásilku vyzvednout na nejbližším depu In Time.

Každý pohyb svého balíku můžete sledovat i on-line ZDE.

Co oceníte při výběru doručení do Poštomatu ?

FLEXIBILITU - Otevřeno 365 dní v roce, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně

ČASOVOU ÚSPORU - Vyzvednutí balíčku trvá pár sekund a je bez front a čekání

DISKRÉTNOST - Ne vždy je někdo z rodiny nebo kolegů někým, kdo by měl znát obsah Vašeho balíčku

BEZPEČNOST - Balíček hlídají 3 bezpečností kamery

PLATBU KARTOU - Není potřeba mít u sebe hotovost a navíc se obávat, že vám nerozmění.

Prodejce si vyhrazuje právo dle svého uvážení na změnu typu dopravy z Poštomatu InPost na kurýra IN TIME v případě, že by se jednalo o rozměrnější zásilku. Přepravu zásilky zajišťuje kurýrní služba IN TIME.

IN TIME

NOVINKY

arr3PEKAŘSKÁ OTEVŘENÁ !Vážení přátelé,   tak rekonstrukce naší prodejny na ulici Pekařská je hotová. Od 4.9.2017 je... arr3NOVÝ PRODUKT - GRILOVACÍ S MEDVĚDÍM ČESNEKEMVážení zákazníci, jelikož se blíží grilovací sezóna, zavedli jsme na náš e-shop novinku Grilovací... arr3KOŘENÍ V AKCI !Vážení přátelé,   jelikož je grilovací sezóna v plném proudu, snížili jsme pro Vás ceny u... arr3Levnější poštovné!!!Již více jak rok spolupracujeme s dopravcem IN-TIME. Ceny za poštovné se díky tomu pro vás stávají... arr3Zrušení platby PayPalVážení zákazníci,   abychom nemuseli pořizovat pokladnu EET pro náš malý e-shop, byli jsme nuceni... arr3NEJpálivější CHILLI v prodeji!!!Krásné, sladké a pohodové svátky jsou za námi a tak je čas přitvrdit!!!   Přes prodloužený víkend... arr3DVĚ NOVINKY bez glutamátuVážení přátelé,   přidali jsme do našeho sortimentu dva nové druhy kořenících směsí bez glutamátu...

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena za 10g
4,10 Kč (0,16 EUR)
Naše cena za 10g
4,90 Kč (0,19 EUR)
Naše cena za 10g
4,10 Kč (0,16 EUR)

Jak nakupovat / naše balení
Jak nakupovat / jak balíme naše koření

 

 

Jak balíme naše koření:

Pouze do celofánového sáčku (malý, střední, velký podle množství koření).

Koření do kořenek nebalíme, ale zasíláme je zvlášť. Kořenky kulaté, skleněné a s korkovým uzávěrem nabízíme ve velikostech 50ml a 100ml.

Do malé kořenky se vleze cca. 25g koření, do velké kořenky se vleze cca. 75g koření.

Kořenky také nejsou označeny štítkem s názvem koření - tyto etikety jsou zasílány samostatně (v případě, že si je klient objednal).


Jak nakupovat:

Vyberte si požadované zboží.

Zvolte gramáž, resp. u dárkových balení zvolte počet ks a další upřesňující volby (barva, obsah, vizitka se sdělením, atd.).

Zvolte zda chcete skleněnou kořenku a etiketu.

Zvolte způsob dopravy a platby.

Proveďte platbu (pokud není zvolena možnost dobírka, nebo platba hotově).

Vyčkejte na informační maily, které Vás budou informovat o stavu Vaší zakázky (viz.Obchodní podmínky).


U objednávek za více než 1.500 Kč, nebo objednávky opakované, doporučujeme zdarma registraci do našeho systému protože:

Získáte právo na individuální ceny, slevy.

Jako registrovaný zákazník nemusíte stále vyplňovat identifikační údaje.

Vaše objednávky budou vyřizovány přednostně.


Firemní zákazníci:

Registrace zdarma do našeho systému je podmínkou pro všechny firemní zákazníky.

Vždy individuální ceny, slevy.

Vždy osobní přístup a komunikace.

Vždy přednostní vyřízení objednávky

 

NGE2Mj